15 sep ๐๐ฒ๐ ๐ ๐ถ๐ฟ๐ผ๐ฏ๐ผ๐ฟ๐ฑ ๐ฎ๐น๐ ๐ฝ๐ฟ๐ผ๐ฐ๐ฒ๐๐๐ถ๐ท๐ฑ๐น๐ถ๐ท๐ป ๐ฒ๐ป ๐ผ๐ฝ๐ฏ๐ฟ๐ฒ๐ป๐ด๐๐๐ฒ๐ป๐ฏ๐ผ๐ฟ๐ฑ ๐ โ๏ธ
Scholen vragen regelmatig onze begeleiding bij het vaststellen van concrete opbrengsten bij de realisering van het schoolontwikkelingsplan. We merken dat een ๐๐๐๐๐ฉ๐๐ก๐ ๐ฅ๐ง๐ค๐๐๐จ๐ฉ๐๐๐๐ก๐๐๐ฃ en een ๐๐๐๐๐ฉ๐๐๐ก ๐ค๐ฅ๐๐ง๐๐ฃ๐๐จ๐ฉ๐๐ฃ๐๐ค๐ง๐ een heel goed alternatief zijn voor de papieren variant die we in het verleden veel hebben gebruikt. We werken veel met het ๐๐๐ง๐ค ๐๐ค๐ง๐ en hebben inmiddels verschillende formats ontwikkeld die gebruikt kunnen worden om opbrengsten in een tijdlijn te plaatsen, om tussenopbrengsten te monitoren en de planning aan te passen indien nodig. ๐ ๐๏ธ ๐
๐๐ป ๐๐๐๐ง ๐ฌ๐๐ฉ๐๐ฃ ๐ค๐ซ๐๐ง Miro? Zie: https://bit.ly/46avOYC
๐๐ป ๐๐๐๐ง ๐ฌ๐๐ฉ๐๐ฃ ๐ค๐ซ๐๐ง hoe wij werken met digitale plan- en opbrengstenborden? Neem dan gerust contact op via https://bit.ly/3reh4Jm