๐Ÿ”Ž ๐—ญ๐—ถ๐—ฐ๐—ต๐˜ ๐—ผ๐—ฝ ๐—ผ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐˜„๐—ถ๐—ท๐˜€๐—ธ๐˜„๐—ฎ๐—น๐—ถ๐˜๐—ฒ๐—ถ๐˜

๐ŸŒŸ Wat maakt onderwijs รฉcht goed? Is het de motivatie van leerlingen, de expertise van leraren, de leeromgeving of iets anders? Is het de kennis die leerlingen opdoen? De groei die ze doormaken? De ruimte voor creativiteit en persoonlijke ontwikkeling? Of is het juist de veiligheid en structuur die een school biedt?

๐Ÿ“Œ Onderwijskwaliteit is niet in รฉรฉn definitie te vangen. Het hangt af van de mensen die het onderwijs makenโ€”leraren, schoolleiders, zorgcoรถrdinatoren en nog veel meer professionals die zich dagelijks inzetten voor leerlingen en studenten. Hun visie bepaalt hoe goed onderwijs eruitziet รฉn hoe het verder kan groeien.

๐Ÿ“ˆ Daarom vraagt de Inspectie van het Onderwijs onderwijsprofessionals om mee te denken over nieuwe onderzoekskaders. Wat werkt in de praktijk? Waar liggen kansen voor verbetering?

๐Ÿ’ฌ Hoe zie jij onderwijskwaliteit? Deel jouw gedachten in de reacties of denk mee via de korte vragenlijst.

โœ๏ธ Meer informatie en de online vragenlijst: https://bit.ly/3D0yu1Z