26 jan ๐ ๐ข๐๐ฑ๐ฒ๐ฟ๐ฏ๐ฒ๐๐ฟ๐ผ๐ธ๐ธ๐ฒ๐ป๐ต๐ฒ๐ถ๐ฑ ๐ถ๐ป ๐ฑ๐ฒ ๐๐ฝ๐ผ๐๐น๐ถ๐ด๐ต๐! ๐
๐ค Benieuwd hoe competent jij je voelt in samenwerking met ouders? Onze collega’s bij KC de Loft maakten een gedragspatroongrafiek, gingen in gesprek en ontdekten fascinerende inzichten. We gingen samen op onderzoek uit: Wat betekent ouderbetrokkenheid voor ons? (schuin gedrukt)
๐ถ๐ผ Ouderbetrokkenheid is een top-prioriteit, maar het is niet altijd makkelijk om in goede banen te leiden. Soms voel je je teleurgesteld of krijg je intense mails. Hoe gaan wij als school hiermee om? En hoe geven we ouders kansen om betrokken te zijn? (schuin gedrukt)
๐ Vanuit deze vragen en de theorie van Peter de Vries 12 standaarden voor ouderbetrokkenheid ontstonden mooie inzichten en eye-openers. Wil je meer weten over de theorie van Peter de Vries? Kijk dan hier: https://bit.ly/48RdwgQ
๐ Enthousiast, en wil je aan de slag met jullie visie op ouderbetrokkenheid? Of ben je nieuwsgierig naar gedragspatroongrafieken? Neem gerust contact op, misschien kunnen we iets voor jullie betekenen! ๐ฉ