๐ŸŒŸ ๐——๐—ฒ ๐—น๐—ฒ๐—ฟ๐—ฎ๐—ฎ๐—ฟ ๐—ถ๐—ป ๐˜๐—ต๐—ฒ ๐—น๐—ฒ๐—ฎ๐—ฑ: ๐——๐—ฒ ๐—ธ๐—ฟ๐—ฎ๐—ฐ๐—ต๐˜ ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป ๐—ฝ๐—ฒ๐—ฟ๐˜€๐—ผ๐—ผ๐—ป๐—น๐—ถ๐—ท๐—ธ๐—ฒ ๐—ผ๐—ป๐˜๐˜„๐—ถ๐—ธ๐—ธ๐—ฒ๐—น๐—ถ๐—ป๐—ด

๐Ÿ’ช Waarom zou de leraar in the lead moeten zijn? Bij I-Quest, een samenwerking tussen IRISZ Onderwijsadvies en ETIL Research group, geloven we dat onderwijsverbetering begint bij de leraar zelf!

๐ŸŒ Met de I-Quest scan pedagogisch & didactisch handelen stellen we jouw leervragen en ontwikkelbehoeften centraal. Wat kun je verwachten?

โœ… ๐—œ๐—ป๐—ฑ๐—ถ๐˜ƒ๐—ถ๐—ฑ๐˜‚๐—ฒ๐—น๐—ฒ ๐—ด๐—ฟ๐—ผ๐—ฒ๐—ถ: Reflecteer kritisch op jouw pedagogisch en didactisch handelen.

โœ… ๐—š๐—ฒ๐—ฟ๐—ถ๐—ฐ๐—ต๐˜๐—ฒ ๐—ฝ๐—ฟ๐—ผ๐—ณ๐—ฒ๐˜€๐˜€๐—ถ๐—ผ๐—ป๐—ฎ๐—น๐—ถ๐˜€๐—ฒ๐—ฟ๐—ถ๐—ป๐—ด: 135 gerichte vragen om specifieke ontwikkelpunten in kaart te brengen.

โœ… ๐—•๐—ฒ๐˜๐—ฒ๐—ธ๐—ฒ๐—ป๐—ถ๐˜€๐˜ƒ๐—ผ๐—น๐—น๐—ฒ ๐—ณ๐—ฒ๐—ฒ๐—ฑ๐—ฏ๐—ฎ๐—ฐ๐—ธ: 360 graden feedback van collegaโ€™s voor waardevolle inzichten.

๐Ÿ“š Deze aanpak leidt tot een cyclus van ‘๐˜พ๐™ค๐™ฃ๐™ฉ๐™ž๐™ฃ๐™ช๐™ค๐™ช๐™จ ๐™„๐™ข๐™ฅ๐™ง๐™ค๐™ซ๐™š๐™ข๐™š๐™ฃ๐™ฉ’ binnen scholen, waarbij professionalisering aansluit op jouw behoeften. Leraren voelen zich gehoord en ondersteund, wat resulteert in gemotiveerde professionals en beter onderwijs voor onze leerlingen.ย 

๐Ÿš€ Ontdek hoe jij als leraar in the lead kan staan en het verschil kan maken! Voor meer informatie kijk op onze site: https://bit.ly/4cHyvnL